Стивен Джеррард: Реал хотел, чтобы я развязал войну ради трансфера

Стивен Джеррард: воспоминания

Легендарный капитан "красных" не раз мог уйти, но всегда оставался верным клубу и лишь перед окончанием карьеры уехал в США.

Топ-клубы Европы не раз пытались подписать Стивена Джеррарда, когда тот блистал в Ливерпуле. В разговоре со своим старым товарищем и бывшим одноклубником Джейми Каррагером Стиви Джи вспомнил эти истории.

Пожалуй, ближе всего к уходу он был в 2005 году, когда подал запрос на трансфер и всерьез раздумывал о переходе в Челси. "Синие" тогда предлагали за Стивена 37,5 млн фунтов – деньги, на которые, по выражению Гарри Невилла, сейчас можно купить половину Фреда.

"Я принимал во внимание то, как я играл, заигрывания со стороны Челси, эго и холодность в отношениях между мной и Рафой Бенитесом, — рассказывает Джеррард. — Возможно, будь там чуть больше зрелости и опыта, мы могли бы избежать некоторого дерьма, которое вышло наружу или того, как далеко все зашло. Но в то же время, возможно, мне нужно было сделать это с Ливерпуле, чтобы они осознали всю ситуацию".

"Всегда приятно знать, что другие клубы ценят тебя как футболиста. Я больше думаю о паре сезонов с Моуриньо в Мадриде, чем о нескольких с ним в Челси. Не жалею, что не перешел в Челси. Я вообще ни о чем не жалею. Я могу привести своих ребят на игру, меня приглашают в академию тренировать – это те отношения с Ливерпулем, которых я хочу".

Была и вероятность ухода в Реал, но ради этого Джеррарду пришлось бы испортить отношения с Ливерпулем.

"Ты оглядываешься назад и думаешь: "Представить себе, каково бы это было, провести в Мадриде сезон-другой под руководством Жозе Моуриньо, играть с ними в Лиге чемпионов – невероятный опыт", но этого не случилось", — вспоминает Стиви Джи.

"Реал хотел, чтобы я развязал войну в Ливерпуле ради трансфера, это был единственный способ осуществить переход".

Стивен Джеррард

Каррагер добавляет: "Капитан, помню, ты рассказывал мне о случае на поле с Раулем. Когда мы обыграли их 4:0, он подошел к тебе после игры и спросил, перейдешь ли ты".

"Не уверен, было ли это на полном серьезе, но определенное заигрывание было. Совсем небольшое", — ответил Джеррард.

Но не только Челси и Реал всерьез претендовали на Стивена. Была также вероятность его перехода в Баварию.

"Ты всегда думаешь о том, понравилось ли бы тебе поиграть за зарубежный клуб". У меня была сумасшедшая возможность на Евро. Карьера Швайнштайгера близилась к закату, и на меня выходили с серьезными предложениями по телефону. Вы представляете Баварию? Насколько она велика?"

"Какой бы это был опыт, перейти в Мюнхен. Но затем ты думаешь: "Погодите-ка минутку, я капитан Ливерпуля, зачем мне что-то менять? Я уже в большом клубе. В 24 или 25 у меня такой зрелости не было".

Джеррард отказался искать, где трава зеленее, и оставался в клубе до сезона-2015/16, когда он перебрался в Лос-Анджелес Гэлакси, чтобы провести свою последнюю кампанию в роли игрока, а затем свернуть на тренерскую стезю.

Дивиться також:

Мессі прокоментував виліт Барселони із Суперкубка Іспанії

Мессі прокоментував виліт Барселони

Мессі прокоментував виліт Барселони із Суперкубка Іспанії Нападник Барселони Ліонель Мессі поділився думками щодо результату півфіналу Суперкубка Іспанії проти Атлетіко (2:3). "Нам потрібно вдосконалити багато речей, і ми це усвідомлюємо, але сьогодні ми були за крок, щоб уникнути поразки. Ми усвідомлюємо, що не граємо так, як хотілося б, так, як ми можемо. Цього року ми постараємося продовжувати шлях так, як сьогодні, але не будемо робити дитячих помилок, яких ми припустились. Коли команда програє і не досягає цілей, це нормально, що люди починають говорити про тренера. Ми повинні бути згуртованішими, ніж будь-коли, бути сильною командою і рухатися вперед. Так, ми впевнені у своєму тренері, все ще працюємо і намагаємось вдосконалитись. Зараз у нас буде більше днів, щоб підготуватися до наступної гри і подумати про друге коло Прімери, яке у нас попереду. Ми перші в лізі, хоча не всі ігри були хорошими. Ми будемо намагатися вдосконалювати свою гру, щоб не відставати"…

ДОКЛАДНІШЕ

ФК Динамо (Київ): Історія | Новини, огляди й результати матчів

ФК Динамо (Київ)

Про клуб «Динамо» — український футбольний клуб з міста Києва, що бере участь в українській Прем'єр-лізі. «Динамо» засновано 1927 року, це найстарший на сьогодні професійний клуб міста. Єдиний клуб, який провів усі сезони у найвищій лізі СРСР, а потім України. Найтитулованіша команда України, має в активі 15 чемпіонських титулів, 11 національних Кубків, 6 Суперкубків України, 1 Суперкубок УЄФА і два Кубки володарів кубків. Крім того, за радянський період історії «Динамо» завоювало 13 чемпіонських титулів, 9 Кубків СРСР, 3 Суперкубки СРСР, що робить «Динамо» найтитулованішою командою в історії радянського футболу. Перша немосковська команда, що здобула титул чемпіона СРСР, та перший представник Радянського Союзу, який завоював європейський трофей. Також «Динамо» зайняло 16 місце в списку…

ДОКЛАДНІШЕ

ФК Олімпік (Донецьк): Історія | Новини, огляди й результати матчів

ФК Олімпік (Донецьк)

Про клуб «Олімпік» — український футбольний клуб із міста Донецька. Із 2014 року виступає у Прем'єр-лізі чемпіонату України. Заснований 2001 року на основі Донецького обласного фонду розвитку футболу. Клуб — один із небагатьох в Україні, де президент (Владислав Гельзін) був польовим гравцем, деколи грав в офіційних іграх. Заснування клубу Футбольний клуб «Олімпік», як і однойменний благодійний фонд, були утворені в серпні 2001 року. Засновниками клубу були президент Владислав Гельзін і голова наглядової Ради Михайло Ляшко. Наполегливість та амбіції керівництва клубу принесли плоди вже на ранніх стадіях існування…

ДОКЛАДНІШЕ

Популярні дописи з цього блогу

Без нападника Гаррі Кейна Тоттенгем не зможе грати так, як зазвичай

Саутгемптон - Челсі - Сині здобувають велику виїзну перемогу

Саутгемптон: 0 - Челсі: 3 - Звіт (Англійська Прем'єр-ліга)